Saturday, April 5, 2014

Program Ombak Rindu Siri 1/2012

Assalamualaikum w.b.t,

Sudah lama aku nak update ilmu yang aku perolehi semasa aku attend 'Program Ombak Rindu' anjuran pejabat suamiku.Banyak benda nak dikongsikan bersama, jenuh nak menaip nie.Actually 4 April 2012 (Rabu) aku amek cuti for the purposely this program.Just for fun and get much experience in our marriage.Biasala kan....bila dh nak masuk 4 tahun nie, banyak pancaroba yang telah kami lalui bersama,so..to re aligned balik kita perlu laa ke program2 macam nie.

Talk yang diberikan sangat menarik memandangkan speaker dia memang orang lama, yang paling aku suka Ustazah Zawiah dan Pak Din Sayang. Semoga mereka ini sentiasa dalam lindungan rahmat dan kasih sayangNya serta dipanjangkan umur mereka.

Slot Pertama: Empang Pecah
Slot Kedua: Penghargaan & Penerimaan
Slot ini menceritakan tentang bagaimana kita mahu membina keluarga bahagia.Terdapat 3 tahap utk kita semua kuasai.

Tahap 1     :  Penyesuaian dari segi minat, pakaian, makan serta lain-lain.
Tahap 11   :  Persamaan, Penghargaan dan penerimaan.
Tahap 111 :  Permuafakatan, instinct.


No comments:

Post a Comment