Friday, April 6, 2012

Dah bersawang!!

Assalamualaikum w.b.t,

Wah, sudah agak lama aku tidak update blog saya!!Bukan busy, tapi ntah...(mode:tak tentu hala).
Alhamdulillah, pejam celik pejam celik, Muhammad Haziq dah berumur 3 bulan.Si haziq dah makin chubby!Mesti kena gomoi-gomoi aje si haziq tue kalo aku pegang atau dukung dia.Lgpon haziq dah pandai bercakap,(bahasa dia la) sonot lawan bercakap ngan dia, suka benar dia menjawab, pahtu dia punya suara mak aii...kuat betul suara dia!!Dia memang dah pandai gelak ketawa bersama kakak n abang dia.Sangat sonot bila melihat kerenah anak2 kita gelak mengekek ngekek...paling sonot bila time dalam kete nak g keje. Bila ayah dia pasangkan lagu kegemaran mereka, mula laa semua menari2 dan mengikut rentak lagu 'no body but you' tue. Bahagia aje tengok dorang membesar depan mata....Ya Allah sesungguhnya Engkau  panjangkanlah umurku utk aku melihat serta mendidik anak2 ku membesar mengikut landasan islam.

Ayah, Haziq n Muiz.Kakak n mumi tolong snapped gambar.Genting Highlands. 



 Time lunch,Kenny Rogers!

Esok aku cuba update lagik ok!

No comments:

Post a Comment