Tuesday, March 22, 2011

Sedih berganda

Sebenarnya aku tak pasti apa perasaan yang sedang melanda diriku ini semenjak 2 menjak  nie, perasaan yang gundah gulana, hati cepat panas, cepat berprasangka tak baik...apakah ini tanda2 org yang sedang dilanda kekecewaan?Pada siapa harus aku bercakap, pada siapakah harus ku luahkan perasaan ini? Aku perlukan bantuan sahabat-sahabatku.Kepada en hubby mungkin tidak....kerana dia sendiri punyai masalah tersendiri.Genap 100 hari arwah mak mertua ku telah kembali ke rahmatullah. Banyak sangat dugaan yang suami ku terpaksa harungi. Semoga dia lebih tabah dalam menghadapi ujian dari Nya.

Perasaan mahu bersendirian sudah lama aku idamkan.Namun apakan daya, tugasan sebagai seorang ibu, isteri serta pekerja terlalu mengikat utk aku terus berkhidmat. Aku cuma perlukan percutian agaknya kan?Bilakah?Dimanakah?Bagaimanakah keadaan anak2ku dikala aku tiada disisi utk menyiapkan mereka?Atoooiiii...poning kepalo den nie haa.

Semoga Allah sentiasa memberikan aku ketenangan dalam apa jua perjuangan yang aku harungi. Semoga kejayaan sentiasa mengiringi kehidupan kami.Semoga aku diberikan kekuatan serta kesabaran dalam mengharungi kehidupan yang penuh ranjau duri ini.




No comments:

Post a Comment